close
تبلیغات در اینترنت

Levine:خشونت در راستای روایت داستان همیشه یکی از ابزارهای راوی است

Untitled Document

تبليغات بنري

next
  • testimage

    عنوان خبر
    توضيحاتي در مورد خبر مربوطه که در اين باکس قرار ميگيرد و کاربر با کليک بر روي اين نوشته به صفحه خبر ميرود.

  • testimage

    توضيحاتي در مورد خبر مربوطه که در اين باکس قرار ميگيرد و کاربر با کليک بر روي اين نوشته به صفحه خبر ميرود.

last

پربازديد ترين مطالب

عکس های جدیدی از Mafia 3

جدید ترین عکس های منتشر شده از Assassins Creed III

گربه ی قجری.

Arverni پنجمین نژاد Total War : Rome 2

یوگرافی برترین کرکتر های دنیای گیم ( قسمت هفتم)

جزیره شیطان(نقد و برسی بازی Far Cry 3)

پیش نمایش های جدید GTA V در راه است / منتظر تصاویر و اطلاعاتی جدید از بازی در ۲ می باشید

بازگشت طوفانی Rome Total war 2

لباس های جدید بازی GTA V در راه است

Rome Total war 2

امار سايت
نظر سنجي
به نظر شما Gta V برای PC خواهد آمد




پیوند های روزانه
جستجو

تبليغات بنري
بازديدهاي امروز : 9
بازديدهای ديروز : 46
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 1
افراد آنلاین : 2
كل کاربران : 596
كل مطالب : 210
كل نظرات : 73
منوي وسط
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 sabajalalvand73
0 2 minajafari
0 2 minajafari
0 2 sitecup1
0 2 sitecode
0 2 yaldaa
0 5 sabajalalvand73
0 2 sabajalalvand73
0 3 sitecup1
0 3 sitecup1
0 2 amirali96
0 2 amirali96
0 2 zibazist
0 2 sitecode
0 2 sitecup1
0 4 amirali96
0 6 amirali96
0 3 sitecup1
0 3 minajafari
0 6 amirali96

BioShock-Infinite-Banner

آقای Ken levine نظر خود را درباره خشونت مضمون بازی های ویدئویی بیان کرده است. این بیانیه در یک برنامه رادیویی از Tom Ashbrook تحت عنوان On point منتشر شد.

 

Levine می گوید که خشونت در راستای روایت داستان همیشه یکی از ابزارهای راوی است. این قضیه اهمیت ندارد که راوی داستان و سبک بازی چگونه باشد.
وی می گوید:

خشونت ، چه به معنای خوب، چه به معنای بد برای روایت داستان بسیار موثر است. به نظرم سوالات زیادی با قبول این قضیه طرح می شود. یادم می آید زمانی که بچه بودم ، بسیار مشهور نبودم. من پسری کوچک و منزوی بودم. دوستان زیادی نداشتم چون روابط اجتماعی بنده بسیار ضعیف بود. تا اینکه با بازی Dungeons & Dragons آشنا شدم. این آدمی که رو به روی شماست برای این بازی و نبرد درون سیاه چال بی قراری می کرد. این مورد با وجود یک موزیک Rock & Roll و کامیک بوک شدت پیدا کرد. در کل می خواهم بگویم که به شخصه بازی ها همانند بودن همانند “آن کودک” است. من به عنوان یک دانشمند در اینجا سخن نمی گویم. می توانیم درباره علم،بحث و جدل کنیم ولی من اینگونه آدمی نیستم!

به نظرم دلیل دیگری که FPS نام سبکی از شوتر است اینگونه باید باشد: FP جنبه شخصیتی کاراکتر و عادات های خوب و بد وی را بیان می کند. حرف S بیانگر شوتر و تیراندازی بازی است و من اینگونه فکر نمی کنم که وجود این موارد در آنِ واحد ضروری باشد.

 

بازی BioShock Infinite برای پلتفرم های رایج منتشر شده است.

نویسنده : Giant gamers Groups | بازدید : 232