
عکس های جدیدی از Mafia 3
عنوان | پاسخ | بازدید | توسط |
»4 دلیل چاپ بنر برای رشد سریع کسب و کار | 0 | 3 | yaldaa |
»طراحی سایت مراکز خیریه در تهران | 0 | 1 | sitecode |
»چگونه یک سایت خرید و فروش کالا خوب داشته باشیم؟ | 0 | 1 | minajafari |
»خاصیت سولفات آلومینیوم در صنعت بهداشتی آرایشی | 0 | 2 | poroject |
»عوارض مصرف مکمل های کلسیم | 0 | 1 | poroject |
»دقت در انتخاب همسر مناسب | 0 | 1 | poroject |
»بلیچینگ دندان | 0 | 1 | poroject |
»تضمین بهترین قیمت انواع لوستر | 0 | 1 | poroject |
»اجاره آپارتمان مبله در خیابان دیباجی | 0 | 1 | poroject |
»ارتودنسی نامرئی | 0 | 2 | poroject |
»ریس کاری چرخ دنده ها و ریل و بلبرینگ های چه تاثیری بر کار دستگاه دارد؟ | 0 | 1 | poroject |
»عکسهای ترکیبی خلاقانه از کودک | 0 | 1 | poroject |
»مزایای سیستم سازه های فولادی سبک LSF | 0 | 2 | poroject |
»گروه تخصصی خدماتی پرینت سه بعدی ایده آل | 0 | 1 | poroject |
»خدمات عالی ترجمه های تخصصی | 0 | 2 | poroject |
»خرید پکیج کامل تم تولد | 0 | 1 | poroject |
»ماسک وازلین و توت فرنگی برای پوست صورت | 0 | 1 | poroject |
»درمان ریشه دندان | 0 | 1 | poroject |
»خدمات تعمیرات تلویزیون | 0 | 1 | poroject |
»محتوانویسی در طراحی سایت | 0 | 3 | sitecup1 |
سالهای سال است, طعم آسایش و آرامش را نچشیده ایم. خیلی وقت است, دورهمی جایی ننشسته ایم و یک غذای درست و حسابی نخورده ایم و کلی نخندیده ایم! خیلی وقت است, زمان استراحت خودم را هم در پی بیشتر تعلیم دیدن میگذرانم تا مبادا در مقابله با دشمنانم شکست بخورم. این گونه ما در این اردوگاهها و پایگاهها روز را شب و شب را صبح میکنیم! روزگار, تغییر کرده است. هرچه سلاح بیشتر, قدرت بیشتر و هر چه دژخیمترباشید, تسلط بر جهان پیرامون را افزونتر خواهید داشت. ماجرای عجیبی شده است. کشورها به ظاهر در صلح به سر میبرند و در باتن چنان در پی نابودی یکدیگر هستند که در جنگ جهانی دوم نبودند! وقتی برای انجام ماموریتهای سخت و طاقت فرسا آموزش میدیدیم, هیچ وقت در این باور نبودیم که روزی جهان اینگونه خواهد شد و ما بایستی برای بدست آوردن چند خط اطلاعات, گلویی را ببریم و یا اتاقی مملو از آدم را منفجر کنیم! چیزی که در آموزشهای ما کم بود, لبخند بود! جهان به سمت جنگ بزرگی میرود.
زندگی در این دنیا خیلی بی رحم است. مراقب نباشی دورت میزنند, استثمارت میکنند. حتی به بردگیت میکشند! هر طور که هست و هر طور که شود ما آماده ایم. کار ما همین است. کار ما عبور از خطوط دشمن در لحظات دشوار و ناممکن است! با خود میگفتیم, روزی بهتر میشود. روزی خوب خواهد آمد, ولی آن روزهای آینده, حال رسیده اند و اوضاع بدتر از بد شده است و همین طور به پیش میرود. ما یک هدف داریم. ما مهمترین چیز را برای خود انجام وظیفه میدانیم. ما ارواحی برای دشمنانمان خواهیم بود! به جلو قدم بردارند ما نیز برخواهیم داشت, بکشند میکشیم, بگیرند خواهیم گرفت. ما قدم پس نخواهیم کشید. ما برای مملکت خویش خواهیم جنگید. گلوله آنها را با خمپاره ها و موشک آنها را با موشک ها پاسخ خواهیم داد. اینجا میدان نبرد است. جایی برای بازی کودکان نیست. اینجا حرف اول را قدرت استراتژی میزند. در جهانی که بویی از صلح و آرامش از آن بلند نمیشود, باید جنگید. باید خون ریخت. ارواح از دنیای مردگان آمده اند تا در برابر دشمنان بایستند. فقط, باید که شجاع بود…
عنوان : CALL OF DUTY : ghosts
سازنده : Infinity ward
ناشر : Activision
سبک : action/first person shooter
پلتفرم : PC/X360/PS3/PS4/XONE/WIIU
انتشار : ۱۴ ابان ۱۳۹۲
رقابت سالم = پیشرفت
جذابیت رقابت بین عنوان ندای وظیفه و بتلیفیلد بسیار بالا گرفته است. در کورس رقابت بین ندای وظیفه و مدال افتخار برنده به طور حتم ندای وظیفه بود, چرا که مدال افتخار نمیدانست برای کنار زدن این عنوان چه کار بسیار بزرگی را در پیش رو دارد! بایستی از تمام المانهای سینمایی, سرعت و قدرت در گیم پلی و حتی پیچشهای داستانی و شخصیت پردازی استفاده کند تا بتواند وارد رقابت با این بازی شود. مدال نتوانست و برای همین تا مدت زمان زیادی در گود رقابت با این عنوان وارد نخواهد شد! اما بتلیفیلد نشان داده است که تیم سازنده اش پتانسیل رقابت را دارد و هر نسخه نسبت به نسخه قبلی پیشرفت های زیادی را در کارنامه اش ثبت کرد. این رقابت تا نسخه های پیش رو از هر دو عنوان که قرار است در حد فاصل یک ماهه از هم منتشر بشوند ادامه پیدا کرده است و تا بحال با انتشار تصاویر, ویدئوها و البته مصاحبه ها و اخبار نشان داده اند, هیچ کدام از دو بازی قصد پا پس کشیدن و عقب نشینی را ندارد و مقامات ارشد هر دو بازی صحبت از رقابتی بزرگ و خوب را میکنند. مولتی پلیر و بخش گرافیکی قدرتمند از تیم سازنده بتلیفیلد و همچنین گیم پلی درگیر کننده و پیچشهای داستانی جالب از تیم ندای وظیفه نقاط قوت و برترشان بوده است. میدر عامل اکتیویژن آقای بابی اظهار نظر فرموده اند که این نسخه از بازی بزرگترین برنامه بازاریابی در کل تاریخچه برند این عنوان, را برخوردار بوده است! اکتیویژن اعلام کرده است که تاکنون ۱۰۰رمیلیون نفر این فرانچایز را تجربه کرده اند! تهیه کننده این نسخه بازی ندای وظیفه آقای مارک روبین فرموده است این رقابت بین بازیها بسیار جالب و زیبا است و نباید به چشم دشمن به رقیب خود نگاه کرد! ایشان فرمودند: “این مسئله از طرف سازندگان بیشتر حالت رقابتی دارد.اما به این مانند که ما میگوییم:اوه!!!مشاهده کرده ای که آنها در بازی جدید خود چه کرده اند؟خیلی جالب است!ما میتوانیم کاری به مانند آنها انجام بدهیم و از این کار بسیار هیجان زده شویم.
پس از طرف سازندگان,قطعا این مسائل ما را وادار میکند که بیشتر تلاش کنیم.اما این مسائل ما را مجبور به…..نمیدانم آیا سازندگان دیگر اینگونه فکر میکنند یا نه؟.اما امیدوارم آنها هم به مانند ما حس وفاداری و دوستی نسبت به یکدیگر داشته باشند.”
همچنین ایشان اضافه کردند که: “اوه!!!!این شرکت در حال انجام دادن کارهای خارق العاده ای است.ما هم باید به مانند آنها این کارها را انجام بدهیم.اما نه به مانند دو تیم جدا و متضاد.بلکه به مانند یک تیم که در جهتی مشابه در حال حرکت کردن و تلاش کردن هستند.”
همچنین ایشان اضافه فرمودند که تیمی حدود ۱۲۵ نفر مشغول ساخت این نسخه هستند که در مقابل رقم ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفری شرکت های دیگر رقم پایینتری است ولی ایشان تخصص بالاتر را رمز موفقیت میدانند!
آقای آرویند باتیا یکی از تحلیل گران صنعت بازی اظهار نظر جالبی را در مورد این دو بازی فرمودند که با همدیگر میبینیم:
اما صحبتی هم در مورد بازی بتلیفیلد از زبان یکی از سران شرکت EA آقای پاتریک سودرلاند بشنوید:
هر چه که هست, هر چه رقابت این دو عنوان تنگاتنگ تر و نزدیک تر شود, حاصلی بسیار بهتر و جالبتر را برای بازی کننده ها در بر خواهد داشت و باعث تجربه بازی بهتری برای بازی کننده ها خواهد شد.
ارواح به پا خیزید
داستان بازی روایتگر شخصیت اصلی به همراه برادرش است که از تیم باقی مانده از گروه SPECIAL IOS FORCES با نام ارواح حضور دارند. دشمنان اصلی اینبار کشورهای آمریکای جنوبی خواهند بود و باز هم نبردی وسیع ولی نه در قالب جنگ جهانی سوم! اینبار آمریکا کشوری تضعیف شده خواهد بود که در مقابل کشورهایی که منابعی غنی پیدا کرده اند قد علم خواهد کرد. پایتخت دشمنان کشور ونزوئلا خواهد بود. نکته ای هم در مورد ماموریتهای فرعی بدانید, “ما به مانند Black Ops2 ماموریتهای فرعی را در بازی قرار نداده ایم.اما زمانی که شما در مراحل هستید,ممکن است چیزی پیدا کنید.اگر برش دارید,ممکن است در مرحله ی دیگری چیزی برای شما باز بشود,یا شاید هم اتفاق خاصی در آن مرحله بیفتد.اگر شما آن چیز خاص را که در راهتان وجود دارد برندارید این اتفاقات اصلا نخواهد افتاد.” اینها گفته های تهیه کننده بازی بودند. و ایشان اضافه فرمودند که آیتمهای متعددی در بازی وجود خواهند داشت.
نویسنده این نسخه کسی نیست جز آقای Stephen Gaghan که برای نویسندگی در فیلم “قاچاق” برنده جایزه اسکار نیز شد. آقای مارک رابین در این مورد فرمودند:
کمی از فضای موجود خارج و نکته جالبی در مورد پیشینه این نسخه بدانید که:
یکمی بیشتر بدانیم
بد نیست اطلاعات خود را در مورد این عنوان بیشتر کنیم و از مصاحبه ها و گفتگوهای سازندگان اطلاعات جالبتری را بدست بیاوریم. اولین نکته این خواهد بود که دیگر سری جنگ مدرن ادامه نخواهد داشت!
زمانی که Modern Warfare 3 به پایان رسید ما هفته ها جلسه گرفتیم و در مورد آن فکر کردیم. همه می خواستند بدانند که ما قصد داریم چه ایده ای را انجام دهیم و این تنها در مورد ساخت بازی نبود. ” اینها صحبت های مارک رابین هستند. “” طراحی و ساخت دنیای جدید آسان بود چرا که دنیای این دو بازی شباهت هایی به هم دارد. اما با توجه به بسیاری از تغییراتی که می خواستیم در دنیای جدید به وجود بیاوریم، قصد داشتیم که این تغییرات دیکته شده از دنیای Modern Warfare نباشد.
در نتیجه Call of Duty: Ghosts عنوان تیراندازی است که دارای خط داستان عمیق تر می باشد.”
خبری منتشر شد که این نسخه زیر نظر سه استدیو ساخته میشود از جمله: شرکت های Raven Software, Neversoft, Infinity Ward از طرف سازنده اصلی نام برده شده است.
سازندگان علاقه ای به فضای باز شدن دنیای بازی ندارند آقای مارک رابین به طور مفصل در این مورد فرمودند:
نام تجاری جنگ فضایی توسط اکتیویژن برای این بازی نابود شد. تمامی دی ال سیها و البته سیوهای بازی از این نسل به نسل بعد قابل انتقال خواهند بود. اعلام شد در بخش چند نفره حضور سرباز زن واقعیت دارد! خیلیها از انتشار نسخه های سالیانه این عنوان ابراز نارضایتی کردند که پاسخشان اینگونه بود:
دو نکته مهم دیگر باقی میماند, یکی در مورد ساخت عنوانی جدید بجای ندای وظیفه که کاری بسی راحتر است و آقای رابین فرمودند:
نکته دیگر در مورد هزینه ساخت بازیها و دشواری از طراحی آنها هست که آقای رابین اینبار فرمودند:
یک چیز بهتر از قبل
اما میرسیم به بحث تغییر موتور بازی و یا افزایش میان افزارها گرافیکی برای بخش نوازش چشمها.خیلیها در این مورد به تیم سازنده ایراد میگرفتند و گرافیک بازی را عقب افتاده از نسل حاضر میدانستند و خواهان تغییر موتور بازی و یا تغییرات اساسی در آن بودند.خوب باید بگوییم خبرهای خوبی در راه است. نکته به نکته جلو خواهیم رفت. اکتیویژن آمد و یک تریلر فنی و ریل تایم از روند طراحی محیط بازی منتشر کرد و در مورد برخی ویژگیهای گرافیکی بازی توضیحاتی داد که به نظر میرسید واقعا شاهد تغییرات محسوسی در بازی خواهیم بود, از طراحی برجستگی اشیا بگیرید تا نورپردازی و طراحی دوربرد محیط و اسلحه و… بعد در مورد موتور بازی آقای رابین اینچنین فرمودند:
آقای زک ولکر یعنی طراح ارشد بخش انیمیشنهای بازی در مورد موتور بازی این حرف را زدند:
بعد خبر رسید که موتور بازی تغییر نکرده است ولی شاهد تغییرات اساسی در آن بوده ایم به این صورت که آقای زک این چنین فرمودند:
بعد از آن بود که سایت یوروگیمر آمد و اطلاعات جالبی را در مورد بعد فنی طراحی بازی مطرح کرد و آنها این چنین بودند:
طبیعتا این توانایی به مدد قدرت کنسول های نسل بعد امکان پذیر خواهد بود که باعث ارتقای تمامی سطوح بازی از جمله سطح کیفیت محیط ، کلاه خود ها و سلاح ها,طبیعی بودن پوست ، مو ، زخم ها و آلودگی ها خواهد شد.”
بعد آقای رابین نکاتی را در مورد وجود سگ در بازی و همچنین مولتی پلیر فرمودند که خالی از لطف نیست آنها را هم بدانید همینجا:
بعد اکتیویژن صحبت از قدرت گرافیکی کنسولهای نسل بعد توسط بازی را به زبان آورد! آقای هرشبرگ فرمودند:
همچنین اضافه کردند که:
اما تمام این نکات به کنار و حرف های جالب مارک رابین را بشنوید که بسیار جالب بود و فرمود که کیفیت صحنه ای سینمایی بازی بسیار شگفت انگیز است! ایشان گفته بود که:
نکاتی را آقای مارکوس تهیه کننده اجرایی بازی فرمودند که: “تمامی هدف ما این است که تضمین کنیم که این بازی به ۶۰ فریم در ثانیه برسد و بهترین عنوانی باشد که ما تاکنون بر روی نسل فعلی انجام داده ایم. به نظرم این بازی بهترین عنوان در مقایسه با قسمت های گذشته از لحاظ گرافیک و حلوه های بصری می باشد و تجربه ای کاملا برجسته را ارایه خواهد داد.
و همچنین نسل بعدی نیز بسیار عالی می باشد. و ما اجرای بازی بر روی ۶۰ فریم در ثانیه و جلوه های بصری اضافه ای را بر روی نسل بعدی خواهیم داشت. ما واقعا از آن چه که توانسته ایم به دست بیاوریم راضی هستیم.”
بعد صحبت از آن شد که تیم سازنده گفتند موتور قبلی باعث شده بود ما نتوانیم از سربازان زن در بازی استفاده کنیم ولی اینبار دستمان باز بوده است!
اما آخرین نکته ما در مورد بخش گرافیک بازی خبری بسیار خوشحال کننده برای پی سی داران عزیز است اینکه, آقای رابین فرمودند:
خلاقیت حرف اول را میزند
بخشی که همیشه در این سری بازی جذاب و مخاطب کش بوده است, همین بخش گیم پلی بازی بوده است. تجربه سینمایی از یک بازی ویدئویی! صحنه هایی مملو از هیجان و استرس و نیز بکش برو جلو و دیدن محیطهای متنوع همراه با انواع و اقسام ماموریتها و سلاح های بی شمار و جالب در بازی.حالا میخواهیم کمی در مورد خلاقیت در این بخش برای شما سخن به میان آوریم. صحبت از وسیع تر شدن و اضافه شدن سگ در بازی و وجود ماموریتهایی در زیر اقیانوسها و نبردهایی در این مکان! بله جالب است, پس همراه ما باشید تا برای شما حرف های جالبی را بزنیم.
ابتدا نکته ای را در مورد خشونت بازی بدانید بد نیست, آقای زک در این مورد فرودند:
آقا رایلی قرار است را در بازی بیشتر ببینید. حتما میگویید رایلی کیست! من به شما میگویم, او سگ همراه شما در بازی خواهد بود. او مکانیک های جدید و جالبی را در گیم پلی بازی به شما معرفی خواهد کرد. پیدا کردن محل مواد مخدر در بازیع غافلگیری دشمنان و عبور از فضاهایی که یک انسان نمیتواند از آنجا عبور کند. حتی وجود این سگ در بازی باعث بوجود آمدن صحنه های سینمایی بی نظیری در این عنوان خواهند بود و ارتباطات احساسی جالبی را نیز بین او و باقی هم تیمیها خواهید دید!! کماکان بخش مخفی کاری را در بازی خواهید دید آن هم به بهترین شکل زیرا قرار است شما سربازان ارواح باشید و بایستی همچون روحی در بین دشمنان عبور کنید و آنها را از بین ببرید!
تا یادمان نرفته نکته جالبی در مورد بخش موسیقی بازی به شما بگوییم که اولا قرار است موسیقیهای حماسی و عاطفی بیشتری با ریتم ملایم و گوش نواز را بشنوید, دوم اینکه در بخش مولتی پلیر صدای امینم خواننده بزرگ رپ دنیا را هم خواهید شنید!!
خوب برویم سراغ ادامه بخش گیم پلی بازی. تعقیب زیردریاییها از لابلای جلبکها و مرجانها و ماهیان گیاه خوار و گوشت خوار از دیگر نکات جالب گیم پلی بازی خواهد بود و از آن جالبتر استتار, ردیابی و حمله به دشمنان در زیر اقیانوسها خواهد بود. طراحی بی نظیر دنیای زیآب و همچنین صحنه های سینمایی که بوجود میاید نیز در نوع خودش بسیار مهیج است. انفجارهاع رد تیرهای شلیک شده, جنازه کشتیها و قایقهای غرق شده و…
یکمی در مورد بخش مولتی پلیر هم بگوییم, از بخش مولتی پلیر ” ارواح” شاهد یک گیم پلی بسیار روان و جذابی هستیم که با اضافه شدن قابلیت های بی شمار زیبایی بازی را دوچندان می کند. آقای مارک روبین اعلام کرد که این بار شما با شخصی سازی حرفه ای تری در COD:GHOSTS روبه رو خواهید شد٬ و در ادامه گفت که: بازیبازان میتوانند از شخصی سازی “DOG TAG” بهتری از گذشته بهرمنده شوند٬با افزوده شدن شخصیت زن بین سربازان بازی جذاب تر از گذشته خواهد شد. آقای مارک روبین همچنین اعلام نمود که در بازی ۳۰ اسلحه ی جدید برای بازیبازان طراحی شده است که میتوانند آنها را با بالا بردن تجربه و Level خود در بازی باز کنند.
دو مد در بازی در بخش مولتی پلیر توسط مارک رابین معرفی شد که خدمتتان عنوان خواهیم کرد: “Cranked: تنها تفاوتی که این مود با مود ” Team Deathmatch” دارد این است که بازیباز بایستی در زمان محدودی افراد زیادی را از تیم دشمن به قتل برساند تا آنکه به سرعت (راه رفتن) او در بازی افزوده شود.”
مد دوم اینگونه است که: “Search and Rescue : تفاوت این مود جدید یعنی Search and Rescue با مود “Kill Confrimed” در این است که شما مدال های موجود که بعد مرگ هر شخص بالای سر اش ظاهر میشود را از آن خود نمایید تا بتوانید امتیاز کامل را بگیرید ولی در غیر این صورت اگر دشمنتان بتواند مدال (DOG TAG) یکی از دوستان کشته شده شما را از آن خود کند باید شما او را بکشید .در واقع در این مود شما میتوانید با کسب مدال های دوستانتان جان آنها را به گونه ای نجات دهید و در غیر این صورت هنگامی که شما مدال دشمنتان را از آن خود نمایید میتوانید امتیاز گیری را در بازی برای او دشوار تر از گذشته کنید.”
نکته ای را هم در مورد سازگاری بازی با کینکت بدانید بد نیست که: “ما کار هایی را انجام داده ایم که واقعا هنوز آن ها اعلام نکرده ایم. این کار ها بیشتر مربوط به منو می شوند. شما می توانید از طریق سنسور Kinect کنسول Xbox One با تمام منو های بازی کار کنید. ما باید قبل از انجام هر کاری باید ببینیم که آیا این کار نتیجه می دهد یا خیر.ما هیچ وقت کمپانی نبوده ایم که فکر کند باید در عرصه ی تکنولوژی ها همیشه اول باشد. این همان مسابقه ی بین لاک پشت و خرگوش است و ما ترجیح می دهیم که لاک پشت باشیم. ما زمان خود را صرف تکنولوژی می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که کار درست را انجام داده ایم. بنابراین ما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ایم ولی ایده های جالب و خوبی در ذهنمان ایجاد شده است. مخصوصا صدا؛ صدا پتاسیل زیادی در بازی ها دارد. اگرچه ما از این سنسور در این بازی استفاده کرده ایم ولی من به طور صد در صد مطمئن نیستم. اما قطعا در آینده ایده های خوبی در این سنسور وجود خواهد داشت.”
حرف آخر, بگو خب
چکیده کلام در مورد این بازی که قرار هست در آبان ماه امسال منتشر شود, که از روی خوش شانسی اینجانب, در ماه تولد بنده منتشر میشود این است که: مثل همیشه در کنار تمامی انتقادات, مخاطبین گذشته و بازیبازهای جدیدی این عنوان را نیز تجربه خواهند کرد. یکی دو نکته در بخش گیم پلی اضافه شده است از جمله نبرد در زیر اقیانوسها و وجود سگ در بازی, بخش صدای امینم در بازی, همچنین تغییرات مثبت و رو به جلو روی موتور بازی که انتظار خیلی از مخاطبین نیز بوده است و همچنین یک نویسنده زبردست چون گاکان که اسکار را نیز به خانه برده است اتفاقات خیلی خوب این نسخه خواهند بود. به قول آقای پروین اسطوره فوتبال, منتهی یک رقیب گردن گلفت این وسط وجود خواهد داشت که به این راحتیها دست از رقابت برنخواهد داشت و آن بتلیفیلد خواهد بود, که اتفاقا با نمایشهای امسالش آب را از دهان خیلیها آویزان کرده است و باید دید امسال برنده مسابقه در روی تشک شوتر اول شخص چه عنوانی خواهد بود.