close
تبلیغات در اینترنت

بی توجهی به نیاز مخاطب به چرخه تولید صنعت گیم صدمه می‌زند

Untitled Document

تبليغات بنري

next
  • testimage

    عنوان خبر
    توضيحاتي در مورد خبر مربوطه که در اين باکس قرار ميگيرد و کاربر با کليک بر روي اين نوشته به صفحه خبر ميرود.

  • testimage

    توضيحاتي در مورد خبر مربوطه که در اين باکس قرار ميگيرد و کاربر با کليک بر روي اين نوشته به صفحه خبر ميرود.

last

پربازديد ترين مطالب

عکس های جدیدی از Mafia 3

جدید ترین عکس های منتشر شده از Assassins Creed III

گربه ی قجری.

Arverni پنجمین نژاد Total War : Rome 2

یوگرافی برترین کرکتر های دنیای گیم ( قسمت هفتم)

جزیره شیطان(نقد و برسی بازی Far Cry 3)

پیش نمایش های جدید GTA V در راه است / منتظر تصاویر و اطلاعاتی جدید از بازی در ۲ می باشید

بازگشت طوفانی Rome Total war 2

لباس های جدید بازی GTA V در راه است

Rome Total war 2

امار سايت
نظر سنجي
به نظر شما Gta V برای PC خواهد آمد




پیوند های روزانه
جستجو

تبليغات بنري
بازديدهاي امروز : 73
بازديدهای ديروز : 13
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
افراد آنلاین : 1
كل کاربران : 610
كل مطالب : 210
كل نظرات : 73
منوي وسط
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 1 forouzan99
0 1 forouzan99
0 1 amirali96
0 1 sitecode
0 1 amirali96
0 1 avaseo
0 2 avaseo
0 2 avaseo
0 2 amirali96
0 1 sitecode
0 2 avaseo
0 1 avaseo
0 1 avaseo
0 1 avaseo
0 2 masoome
0 2 amirali96
0 1 amirali96
0 2 amirali96
0 1 topwebb
0 1 topwebb

 

جامعه شناس مسایل اجتماعی بر لزوم توجه خانواده‌ها به بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌های ناشی از بازی رایانه‌ای خانواده‌ها باید همبازی فرزندانشان شوند.به گزارش معاونت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مصطفی اقلیما در زمینه ضرورت رده بندی سنی بازی های رایانه ای

 

 

 

جامعه شناس مسایل اجتماعی بر لزوم توجه خانواده‌ها به بازی‌های رایانه‌ای تاکید کرد و گفت: برای کاهش آسیب‌های ناشی از بازی رایانه‌ای خانواده‌ها باید همبازی فرزندانشان شوند.
به گزارش معاونت بنیاد ملی بازی های رایانه ای، مصطفی اقلیما در زمینه ضرورت رده بندی سنی بازی های رایانه ای گفت: با ورود فن آوری نوین به کشور و گسترش استفاده از اینترنت و همچنین سهولت دسترسی کودکان و نوجوانان به بازی های رایانه ای ارایه شده در فضای مجازی، مشکلات فراوانی را در زمینه تغییر رفتار و اخلاق گروه سنی کودک و نوجوان به وجود آورده است.
به عقیده این کارشناس مسایل اجتماعی، رده بندی سنی چه در حوزه سینما و چه در عرصه گیم در صورت توجه به نیاز مخاطبان می تواند مفید باشد.
این استاد دانشگاه به علاقه قشر کودک و نوجوان به هیجانات ناشی از بازی های رایانه ای اشاره کرد و گفت: تولید کنندگان بازی های رایانه ای ایرانی به مقوله هیجان در بازی بی توجه بوده و تنها بر اساس سلیقه اقدام به تولید گیم می کنند و این امر موجب می شودتا این گروه سنی به جهت بازی های رایانه ای مخرب خارجی سوق پیدا کنند.
اقلیما از بی توجهی خانواده ها به بازی های رایانه ای فرزندانشان ابراز تاسف کرد و افزود: برای شناخت بازی مناسب و تبیین بازی رایانه ای باید پدر یا مادر همبازی فرزندانشان شوند تا در صورت استفاده آنها از  بازی اکشن که دارای صحنه های درگیری است، علت در گیری و نوع برخورد در بازی را برای آنها توضیح دهند، اطلاع والدین از محتوای بازی ها کودکان را در مسیر صحیح گیم قرار می دهد. 
این جامعه شناس بر لزوم تولید بازی های رایانه ای برگرفته از فرهنگ ایرانی تاکید کرد و ادامه داد: ورود بی رویه بازی های رایانه ای خارجی در جامعه عواقب جبران ناپذیری را  به دنبال خواهد داشت چرا که کشور های غربی با گنجاندن استفاده از مواد مخدر در گیم و همچنین رفتار های پر خطر در صدد انحراف ذهنی جوانان ما هستند.
وی ورود بخش خصوصی در عرصه گیم کشور را ضروری خواند و گفت: لازمه رشد صنعت گیم کشور در گرو ورود بخش خصوصی و سرمایه گذاری در این حوزه است چراکه تولید محصولات گیم نیازمند تامین  بودجه و صرف هزینه است.

نویسنده : Giant gamers Groups | بازدید : 130